Locomotive

Locomotiva Electrica Co'-Co' 5100 kW Locomotiva Electrica tip Co'-Co' de 5100 kW

Scurta descriere

Locomotiva Electrica tip Co'-Co' de 5100 kW a fost produsa de Electroputere Craiova sub licenta ASEA.

Specificatii

- felul curentului  alternativ monofazat
- tensiunea nominala, minima si maxima in linia de contact 25kV/19kV/27,5 kV
- fracventa nominala 50Hz
- formula osiilor Co'-Co'
- ecartamentul 1435mm
- diametrul rotii in stare noua 1250mm
- sarcina pe osie: fara balast / cu balast 21 ± 2%t
- greutatea totala si aderenta: 126 ± 2%t
- viteza maxima 120km/h
- raport de transmitere al angrenajului 73:20(3,65:1)
- forta maxima de tractiune la obada, la demaraj 420kN
- forta de tractiune uniorara 287kN
- forta de tractiune de durata 267kN
- viteza uniorara la forta de tractiune uniorara 67.7km/h
- viteza nominala la forta de tractiune de durata 68.7km/h
- puterea uniorara 5400kW
- puterea de durata 5100kW
- curentul uniorar 1250A
- curentul de durata 1180A
- lungimea peste tampoane 19800mm

Principalele agregate


1. Transformator principal, tip TFVL 58O

Autotransformator reglabil cu o singura faza, tip TFD 500:
- putere uniorara 5790kVA
- tensiune de intrare 27500V
- curentul 226A
Transformatorul de tractiune:  
- puterea uniorara 5790kVA
  • tensiunea de intrare la:
- infasurarea principala 27500V
- infasurarea secundara 967V
  • curentul in:
- infasurarea principala 226A
- infasurarea secundara 6000A
Infasurare auxiliara:  
- puterea serviciilor auxiliare 160kVA
- puterea de incalzire a trenului 700kVA
- tensiunea de incalzire a trenului 1507V
Transformator de franare:  
- puterea 110kVA
  • tensiunea de intrare la:
- infasurarea principala 967V
- infasurarea secundara 111V
  • curentul in:
- infasurarea principala 115A
- infasurarea secundara 1000A

2. Graduator, tip CKKJA8
            Graduatorul regleaza tensiunea pe motorul de tractiune prin schimarea numarului de infasurari ale autotransformatorului conectand sau deconectand inca o infasurare.
Caracteristicile tehnice ale diagramei de conectare sunt urmatoarele:

- infasurarea secundara 1000 A
- valorile tensiunilor de treapta pe prizele transformatorului de reglaj 1250 V+10% / -25 %
- valoarea tensiunii infasurarilor suplimentare   625 V+10% / -25 %
- curentul de comutare pe trepte  400 A
- curentul limita termic 600 A
- capacitatea de suprasarcina 900 A duration 0,5 sec.
- domeniul timpilor de reglaj  0.3-0.5 sec.

3. Puntea redresoare

- numarul de diode 48 buc., montaj in punte
- numarul de diode in paralel pe o ramura 4 buc.
- diode in serie pe o ramura 3 buc.
- curentul corespunzator regimului uniorar al MT 1250A
- curent nominal pe redresor 1715A
- tensiune alternativa de alimentare de durata 967V
- tensiune alternativa maxima admisa 1068V
- tensiune redresata continua la curentul de 1250 A 770V
- debit aer de racire 1,8-2m3/sec

4. Motorul electric de tractiune, tip LJE 108, curent continuu excitatie in serie, 8 poli si infasurari de compensatie

- puterea uniorara: 900 kW la 770 V, 1250 A, 1085rpm
- puterea de durata: 850 kW at 770 V, 1180 A, 1100rpm
- curent maxim 2000A
- turatia maxima 1920rpm
- debit aer de racire 1.8m3/sec.
- greutate 2920 kg

Galerie de imagini

Le 5100 Le 5100 Le 5100 Le 5100
Locomotive
  • Vagon

    Locomotiva LDE 2100 CP

    Locomotiva DIESEL – Electrica de 2100 CP

    Detalii
  • Vagon

    Locomotiva LE 5100kW

    Locomotiva Electrica Co'-Co' 5100 kW

    Detalii
Vagoane
  • Vagon

    Vagon Cisterna tip Zaes

    Destinate transportului produselor petroliere

    Detalii
  • Vagon

    Vagon Descoperit tip Eaos

    Culbutabil lateral, cu planseu plat

    Detalii
  • Vagon

    Vagon tip Fals

    Autodescarcator destinat pentru transportul carbunelui

    Detalii
  • Vagon

    Vagon tip Uagps

    Destinat transportului de cereale

    Detalii
  • Vagon

    Vagon tip Rgs

    Vagon platforma pe patru osii

    Detalii
  • Vagon tip Habis

    Vagon de marfa pe patru osii seria Habis

    Detalii